T-paidat painatuksella
Nyt täysväripainatukset T-paitoihin laadukkaasti ja edullisesti DTF-printtinä alk 50kpl erissä.
Pyydä tarjous DTF-printistä haluamallesi paitamallille ja määrälle.
Laadukkaat T-paidat yrityksen omalla logolla tai muulla painatuksella. Monipuolinen valikoima paitamalleja – tuotekohtaiset värivalikoimat näet tuotesivulta. Minimitilausmäärä 50 kpl. Meiltä saat t-paidat logolla painettuna edullisesti ja tarvittaessa pikatoimituksella. Tilattava määrä voi sisältää samalla hinnalla eri paitavärejä ja kokoja, kunhan painoväri pysyy samana. Tutustu myös valikoimamme muihin mainospaitoihin ja mainostekstiileihin. Tilaa ilmainen näytekappale jopa huomiseksi samalla, kun pyydät tarjouksen.
Näytetään kaikki 18 tulostaSuosituimmat ensin
T-paidat painatuksella edellyttävät harkittua suunnittelua
Miksi toinen paita jää aktiiviseen käyttöön ja toinen kaapin pohjalle? Vastaus piilee usein kolmessa perusvalinnassa: itse paidan laadussa, painatuksen tekniikassa ja siinä, miten visuaalinen ilme on toteutettu. Lopputuloksena voi olla joko näyttävä t-paita omalla painatuksella tai ammattimainen t-paita logolla. Siksi suunnittelun lähtökohtana onkin aina yksi kysymys: mikä on paidan tehtävä? Onko se näyttävä kampanjatuote, yhtenäinen t-paita logolla henkilökunnan käyttöön vai arvokas liikelahja? Hyvin suunniteltu t-paita omalla painatuksella on pitkäikäinen markkinointiväline, joka päätyy aktiiviseen käyttöön ja tuottaa näkyvyyttä vielä vuosienkin päästä.
Miten kangasvalinta takaa onnistuneet t-paidat painatuksella?
Paidassa käytetty kangas asettaa raamit kaikelle: käyttömukavuudelle, ulkonäölle ja painojäljen kestävyydelle. Edullisempi peruspuuvilla soveltuu hyvin suuriin kampanjajakeluihin. Sitä vastoin laadukkaampi ja pehmeämpi rengaskehrätty puuvilla tarjoaa paremman käyttömukavuuden ja kestävyyden, tehden siitä sopivamman valinnan esimerkiksi työ- tai edustuskäyttöön. Kun tavoitellaan erityistä kestävyyttä tai urheilullista käyttöä, tekniset sekoitemateriaalit tuovat mukaan joustavuutta ja kosteuden siirto-ominaisuuksia. Oikea materiaali onkin perusta, kun tavoitteena ovat kestävät t-paidat painatuksella tapahtumakäyttöön tai vaikkapa edustava t-paita logolla henkilökunnan työasuksi. Valittu kangas heijastaa aina yrityksen laatuvaatimuksia: parempi materiaali tuntuu miellyttävämmältä, istuu paremmin ja takaa, että onnistunut t-paita omalla painatuksella kestää käyttöä ja pesua haalistumatta.
T-paidat painatuksella: Miten painotekniikka vaikuttaa laatuun ja hintaan?
Painomenetelmän valinta vaikuttaa suoraan sekä ulkonäköön, kestävyyteen että budjettiin, kun valmistetaan t-paitoja painatuksella. Yleisimmät tekniikat, kuten silkkipaino ja siirtokuvapainatus, palvelevat eri tarpeita. Silkkipaino on omimmillaan suurissa erissä ja selkeissä, muutaman värin grafiikoissa; tyypillinen esimerkki on usean sadan kappaleen tilaus, jossa t-paita logolla painetaan yhdellä tai kahdella värillä. Sen tuottama väripinta on kestävä ja kirkas, mikä tekee siitä kustannustehokkaan ratkaisun laajoihin tilausmääriin. Kun taas tarvitaan valokuvantarkkaa jälkeä tai tuotantoerä on pieni, DTF-siirtokuvapainatus on teknisesti ja taloudellisesti järkevin vaihtoehto. Tämä moderni tekniikka ei vaadi erillisiä painoseuloja jokaiselle värille, mikä tekee monivärisen kuvan tuottamisesta edullista myös pienissä sarjoissa. Harkittu painotekniikan valinta takaa, että t-paita omalla painatuksella on sekä visuaalisesti näyttävä että pitkäikäinen investointi.
Miten t-paita logolla luo ammattimaista ilmettä?
Yhtenäinen t-paita logolla on yksi selkeimmistä tavoista viestiä ammattimaisuudesta ja yhteenkuuluvuudesta. Se toimii niin henkilökunnan työasuna, messujen edustusasuna kuin asiakaslahjanakin, luoden tunnistettavuutta ja laatumielikuvaa. Hyvän suunnittelun tavoitteena on luoda t-paita logolla, joka ansaitsee paikkansa käyttäjänsä vaatekaapissa osana normaalia pukeutumista. Kun suunnitellaan t-paitoja painatuksella yrityskäyttöön, on keskeistä, että itse paita on laadukas ja istuva. Olipa kyseessä sitten laaja erä t-paitoja painatuksella tai yksilöllisempi t-paita omalla painatuksella, korkealaatuinen tekstiili yhdistettynä siistiin painatukseen osoittaa, että yritys arvostaa sekä brändiään että ihmisiä, jotka sitä edustavat.
T-paita logolla: Miten sijoittelu vaikuttaa sen viestiin ja arvoon?
Logon paikkaa kannattaa ajatella strategisena valintana. Se määrittelee, toimiiko paita hillittynä brändin rakentajana vai huomiota herättävänä viestinä. Kun ajatuksena on toteuttaa perinteinen ja ammattimainen t-paita logolla, klassinen sijainti vasemmassa rinnassa on toimiva ja luonteva valinta. Tapahtumissa, joissa henkilökunnan tulee erottua selkeästi, suuri selkäpainatus voi olla perusteltu. Tällaiset huomiota herättävät t-paidat painatuksella palvelevat eri tarkoitusta kuin esimerkiksi hienovarainen t-paita omalla painatuksella, joka toimii osana henkilökunnan päivittäistä, edustavaa työasua. Jos taas tavoitellaan modernia ja hienovaraista ilmettä, logo voidaan sijoittaa esimerkiksi hihaan tai niskaan. Tärkeintä on miettiä käyttötilannetta: onko paidan tarkoitus näkyä kauas vai viestiä laatua lähietäisyydeltä? Lopullinen tavoite on suunnitella t-paita omalla painatuksella siten, että siitä tulee kantajalleen mieluinen vaate. Onnistuneet t-paidat painatuksella alkavat elää omaa elämäänsä ja kantavat brändin viestiä aidoissa, arkisissa tilanteissa, missä niiden teho on suurimmillaan.
T-paidat painatuksella: Usein kysytyt kysymyset
Kyllä, valikoimamme T-paidoista on monipuolisesti tarjolla eri värivaihtoehtoja. Näet kunkin T-paidan tuotesivulta kyseisen paidan eri värivaihtoehdot.
Kyllä. Kaikki Fruit of the Loom paidat on valmistettu eettisesti ja valvotusti, turvallisista materiaaleista. Fruit of the Loomilla on tästä mm WRAP worldwide responsible accredited production -sertifikaatti, sekä Öko-Tex Standard 100 sertifikaatti.
Voit lukea täältä Fruit of the Loomin vastuullisuudesta tarkemmin: https://www.fruitoftheloom.eu/s/ethic-compliance?language=en_GB
Valinta riippuu täysin tavoitteesta. Jos haluatte luoda yhtenäisen ja ammattimaisen ilmeen tiimillenne, on kyseessä yleensä t-paita logolla, jossa on selkeä, yksivärinen painatus.
Kun taas tarvitsette näyttäviä ja monivärisiä paitoja esimerkiksi markkinointikampanjaan, puhutaan laajemmin t-paidoista painatuksella. Ne mahdollistavat valokuvien ja monimutkaisen grafiikan käytön, johon DTF-painatus soveltuu erinomaisesti.
Öko-Tex Standard 100 on sertifiointijärjestelmä, jonka tarkoituksena on varmistaa, että tekstiilituotteet ovat turvallisia ihmisille ja ympäristölle. Järjestelmän myöntämä sertifikaatti takaa, että tuote on testattu ja että sen materiaalit ja valmistusprosessit täyttävät tiettyjä ympäristö- ja terveysvaatimuksia. Öko-Tex Standard 100 on maailmanlaajuisesti tunnettu ja arvostettu sertifikaatti, joka on perustettu vuonna 1992. Se on tarkoitettu kaikenlaisille tekstiilituotteille, kuten vaatteille, huonekaluille, patjoille ja matoille.
WRAP (Worldwide Responsible Accredited Production) on maailmanlaajuinen vastuullista tuotantoa koskeva sertifiointijärjestelmä. Se on perustettu vuonna 2000 ja sen tarkoitus on edistää vastuullista ja eettistä tuotantotapaa tekstiiliteollisuudessa. WRAP-sertifikaatti takaa, että tuotantoprosessit noudattavat tiettyjä ympäristö-, ihmisoikeus- ja hyvinvointivaatimuksia, ja että tuotteiden valmistuksessa käytetyt materiaalit ovat turvallisia. Järjestelmä on maailmanlaajuisesti tunnettu ja arvostettu, ja sen sertifikaatti on merkki laadukkaasta ja vastuullisesta tuotannosta.
Tarjoamme lukuisista suosituista oman painatuksen t-paidoista Suomen Paras Hinta -takuun. Se tarkoittaa sitä, että jos löydät saman t-paidan toisen suomalaisen toimittajan verkkokaupasta tai virallisesta tarjouksesta edullisemmin (sama määrä, painatukset ja toimitusaika), takaamme kilpailevasta hinnasta vielä lisäalennuksen – 5 %. Edullisempi hinta tulee ilmoittaa ennen tilauksen tekoa kirjallisesti. Suomen Paras Hinta -takuu ei koske Pikatoimituksia eikä Deadline-toimituksia.
Kyllä. Voit tilata ilmaisen näytekappaleen t-paidasta samalla, kun pyydät tarjouksen tuotteesta hintalaskurilla. Näin voit varmistua paidan laadusta ennen tilaamista. Näyte on perillä useimmiten jo seuraavana arkipäivänä. Näyte on jonkun toisen asiakkaamme painatuksella tai ilman painatusta – omalla painatuksella näytteen tilaaminen tarjouspyynnön yhteydessä ei ole mahdollista.


















