Kangaskassit, messukassit & mainoskassit painatuksella
Laaja valikoima erilaisia mainoskasseja ja messukasseja painatuksella – sekä kestokasseja että paperikasseja. Kasseja on monipuolisesti eri materiaaleista: puuvillakassit, ekokassit, kuitukangaskassit, canvaskassit, Reilun Kaupan -kassit, huopakassit, paperikassit, kassit kierrätysmateriaaleista tai vaikka juuttikankaasta. Meiltä saat mainoskassit logollasi aina edulliseen hintaan. Lukuisille tuotteille pystymme takaamaan myös todella nopeat toimitusajat. Tilaa ilmainen näytekappale jopa huomiseksi samalla, kun pyydät tarjouksen.
Näytetään tulokset 1–20 / 47Suosituimmat ensin
Messukassit ja mainoskassit: Miten niistä muotoutuu aidosti hyödyllinen markkinointiväline?
Oikein suunnitellut mainoskassit ovat enemmän kuin pelkkiä käyttöesineitä; ne ovat kustannustehokkaita markkinoinnin työkaluja. Pelkkä logo ei tee kassista arvokasta, vaan sen todellinen arvo syntyy kyvystä integroitua käyttäjänsä arkeen. Kun esimerkiksi tapahtumasta saatu messukassi on visuaalisesti onnistunut ja aidosti käytännöllinen, sen elinkaari jatkuu huomattavasti ensikosketusta pidemmälle. Saajasta tulee vapaaehtoinen brändilähettiläs, joka kantaa yrityksen viestiä mukanaan kauppareissuilla ja harrastuksissa. Tämän liikkuvan mainospinnan teho piilee sen toistuvuudessa ja huomaamattomuudessa.
Brändi alkaa pinnasta: Messukassien ja mainoskassien materiaali kertoo tarinan.
Kassin materiaali kertoo yrityksen arvoista usein enemmän kuin itse painatus. Päätös ei ole yhdentekevä, sillä se vaikuttaa suoraan sekä kassin käyttöikään että sen välittämään mielikuvaan. Kysymys kuuluukin, kun valitsette yrityksellenne sopivia messukasseja tai mainoskasseja: minkälaisen viestin haluatte välittää? Esimerkiksi kierrätyspuuvillasta valmistettu kassi viestii vastuullisuudesta. Jämäkkä canvas-kangas antaa kuvan laadusta ja pitkäikäisyydestä. Kevyt non-woven-kuitukangaskassi soveltuu puolestaan erinomaisesti suuriin tapahtumiin, joissa laaja ja kustannustehokas jakelu on tärkeintä. Materiaalin valinta on siis osa brändistrategiaa.
Usein kysyttyä messu- ja mainoskasseista
Mainoskassien hinnat riippuvat kassin materiaalista, mallista ja tilausmäärästä. Paperikassien hinnat painatuksella lähtevät 0,38 eurosta ylöspäin. Kangaskassien hinnat ovat edullisimmillaan euron molemmin puolin. Kuusneloselta saat monet suositut mainoskassit Suomen Paras Hinta -takuulla.
Tarjoamme lukuisista suosituista mainoskasseista Suomen Paras Hinta -takuun. Se tarkoittaa sitä, että jos löydät saman mainoskassin toisen suomalaisen toimittajan verkkokaupasta tai virallisesta tarjouksesta edullisemmin (sama määrä, painatukset ja toimitusaika), takaamme kilpailevasta hinnasta vielä lisäalennuksen – 5 %. Edullisempi hinta tulee ilmoittaa ennen tilauksen tekoa kirjallisesti. Suomen Paras Hinta -takuu ei koske Pikatoimituksia eikä Deadline-toimituksia.
Mainoskassien minimitilausmäärä vaihtelee kassimallin mukaan. Suurimmassa osassa tuotteita minimitilaus on 100-250 kpl. Joissakin erikoiskasseissa minimitilausmäärät lähtevät 50 kappaleesta.
Kyllä voit tilata näytekappaleen kassista ilmaiseksi. Tilaa ilmainen näyte samalla, kun pyydät tarjouksen tuotteesta hintalaskurilla. Näin voit varmistua mainoskassin laadusta ennen tilaamista. Näytekappale on perillä useimmiten jo seuraavana arkipäivänä. Mainoskassin näytekappale on jonkun toisen asiakkaamme painatuksella tai ilman painatusta – omalla painatuksella näytteen tilaaminen tarjouspyynnön yhteydessä ei ole mahdollista.
Pitkäikäisen suosikkikassin suunnittelussa yhdistyvät käytännöllisyys, estetiikka ja brändin hienovarainen viestintä. Tavoitteena on luoda esine, jonka saaja kokee aidosti omakseen ja haluaa ottaa käyttöön yhä uudelleen. Tässä keskeisimmät huomioon otettavat seikat:
1. Visuaalinen ilme ja harkittu design
Pelkkä suuri logo keskellä kassia tekee siitä mainoksen. Ihmiset käyttävät mieluummin kassia, joka on tyylikäs tai visuaalisesti kiinnostava. Harkitse logon sijoittamista hienovaraisemmin tai sen yhdistämistä laajempaan, esteettisesti miellyttävään kuvitukseen tai designiin. Kassi, joka näyttää hyvältä, päätyy käyttöön todennäköisemmin.
2. Käytännöllisyys, koko ja mittasuhteet
Kassin on palveltava tarkoitustaan. Onko se suunniteltu kauppakassiksi, läppärin kantamiseen vai kevyeksi kantovälineeksi messuilla? Koko, kantokahvojen pituus (mahtuuko olalle?) ja mahdollinen pohjalevennys ovat ratkaisevia tekijöitä. Pieni sisätasku avaimille tai puhelimelle voi nostaa kassin arvoa käyttäjän silmissä merkittävästi.
3. Materiaalin tuntu ja laatuvaikutelma
Kukaan ei halua käyttää repsottavaa ja heikkolaatuista kassia. Materiaalin tulee olla riittävän jämäkkää kestämään kulutusta ja painoa. Laadukas kangas, kuten paksu canvas tai napakka puuvilla, ei ainoastaan kestä pidempään, vaan se myös viestii yrityksesi panostavan laatuun kaikessa, mitä se tekee.
4. Painatuksen laatu ja sijoittelu
Itse painojäljen on oltava tarkka ja kestävä. Huonosti tehty painatus, joka halkeilee tai kuluu pois ensimmäisissä pesuissa, tekee koko tuotteesta halvan oloisen. Myös painatuksen sijoittelulla on väliä. Epäsymmetrinen tai luova sijoittelu voi tehdä kassista paljon mielenkiintoisemman kuin perinteinen keskitys.
Loppujen lopuksi onnistunut suunnittelu lähtee käyttäjän arvostamisesta. Kun kassi palvelee saajaansa hyvin ja näyttää hyvältä, se kantaa yrityksesi viestiä eteenpäin luontevasti ja tehokkaasti.